Ez meg mi?

2014.06.09. 16:27 Szürke Zóna

 

Igen, ez egy újabb blog, amiben a szerző azt hiszi, hogy képes megítélni, mégis mi a baj a világgal. Aztán meg is váltja néhány frappáns bejegyzéssel, vagy legalábbis egy-egy ügyesen megtervezett lead-del.

Mégis jogosan teheted fel a kérdést, hogy akkor minek indítottam el a blogot, ha ezzel a lekezelő iróniával közelítem meg a témát? A válasz egészen egyszerű: van véleményem. Ja, és van blog.hu, ahol bárki regisztrálhat ingyen blogot. És ez pontosan azért jött létre, hogy bárki, akinek az a perverziója, hogy másokkal ossza meg a véleményét, abba az illúzióba legyen ringatva, hogy ő egy messianisztikus személyiség, akinek szavai gondolatébresztőek. Én is egy ilyen perverz vagyok.

Miért Szürke Zóna?

Vagy miért Grey Zone? Nem, nem azért van angolul írva, mert valami hipszter hullámot lovagolok meg. Az az ok, hogy valami hozzám hasonló idióta már beregisztrált egy blogot a magyar címen - természetesen máig tartalom nélkül - , és nekem ez volt a legjobb ötletem. Nyelvtanilag helyes lett volna a Gray Zone is, csak ezt azért nem tartottam szimpatikusnak, mert egy betű elgépelésével olyan oldalra kerülhet a kedves látogató, amelyet még én sem néztem meg.

Ugorjunk a tartalomra. Amit én itt átadni kívánok a jövőben, a szövegben ennyire előrehaladva, már bizonyára mindenki előtt világos. Közéleti kérdésekkel kívánok foglalkozni terveim szerint, és próbálom kerülni a FIDESZ-maffia, "elmúltnyolcév", és hasonló szószerkezetek használatát. Ellenben próbálom minél objektívebben, racionálisabban megközelíteni az adott témát. Halandó ember lévén ennek a célnak a megvalósítását nem hiszem, hogy mindig be tudom tartani, viszont nagyon próbálok majd önkritikát gyakorolni. Elvégre ezért adtam ezt a címet a blogomnak. Hogy mindenki lépjen egyet hátra - vagy ha kell, négyet -, nyugodjon meg, és egy pillanatra képzelje el, hogy ő Lázár János.

Ha minden jól megy, kevés olvasóm lesz, és azok is utálni fognak.

Vagy holnap megunom az egészet, és kiteszek egy cicás gifet.

A bejegyzés trackback címe:

https://greyzone.blog.hu/api/trackback/id/tr626290034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása